|
|
|
|
|
Statystyki serwisu
|
Użytkownicy:
|
zarejestrowani: 104128 |
zalogowanych online: 1 |
gości online: 9 |
odsłon serwisu: 865463 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Oferta pracy w American Pool Inc w Columbii w USA
|
|
|
|
|
Nr ogłoszenia: 9561
|
Dodano: 25.02.2015
|
»
Praca
»
za granicą
»
Turystyka
|
|
» Treść ogłoszenia:
|
|
Oferta pracy w American Pool Inc w Columbii w USA
Chcesz poznać ludzi z całego świata, zdobyć cenne doświadczenie, poprawić swój angielski? Uwielbiasz pływać, opalać się i spędzać czas na basenie? A może zawsze chciałeś zwiedzić stolicę USA? Mamy dla Ciebie świetną ofertę pracy na basenie w Columbii, nieopodal Waszyngtonu.
Firma American Pool Inc to spółka zarządzająca basenami w Alexandrii, Virginii i okolicznych terenach. Położona jest na wschodnim wybrzeżu, w pobliżu takich miast jak Waszyngton D.C. czy Northern. Stanowisko jakie oferuje to ratownik/obsługa basenu.
Stanowisko pracy:
• basen zostanie przydzielony pracownikowi po przyjeździe;
• pracownik będzie odpowiedzialny za nadzorowanie działań na terenie basenu;
• pracownik musi zapewnić stały nadzór nad basenem, ratować pływających w razie niebezpieczeństwa, sprawdzać poziom chloru, dbać o porządek na basenie, w razie potrzeby udzielać pierwszej pomocy;
• stawka - 8,25 - 8,50 dolarów za godzinę ;
• czas pracy - około 40 godzin tygodniowo (harmonogram basenu może być inny przez pierwsze 2-3 tygodnie ze względu na sesję w miejscowej szkole);
• praca 1-15 czerwca do 7 września;
• wymagana praca przez pełen okres trwania programu.
Warunki zatrudnienia:
• język angielski na poziomie średnio-zaawansowanym, bądź zaawansowanym,
• student
Pracownik jest zobowiązany:
• być w stanie pracować na zewnątrz we wszystkich warunkach pogodowych, zwłaszcza upale i słońcu,
• zdać certyfikat Czerwonego Krzyża w swoim kraju,
• zdać egzamin operatora basenu lub ponownie podejść do testu po przyjeździe, koszt (do 100 dolarów) będzie odliczony z wypłaty,
• być regularnie testowany z ratowania życia, sztucznego oddychania i pierwszej pomocy.
Więcej szczegółowych informacji o programie Work and Travel i ofercie pracy udziela:
Nataliia Verbenko
e-mail: nataliia.verbenko@whynotusa.pl
tel.: 517 948 984, 17 862 68 99
Biuro Obsługi Klienta: ul. 3-go Maja 14/1, 35-030 Rzeszów
Godziny otwarcia - poniedziałek-piątek - 13:00-17:00
|
|
» Kontakt:
|
|
Email: dtelega@vp.pl
|
Telefon: 17 862 68 99
|
Komórka: 517 948 984
|
|
|
|
|
|
powrót
|
|
|
|
|
|